PROGNOZA

16 Lu

„- A zapowiadali ładną pogodę”, utyskiwałam przez telefon, zastanawiając się nad propozycją dłuższego spaceru. Ostatecznie zdecydowałam, że przecież nie jestem z cukru. Na co koleżanka zamiast wyrazić radość, ograniczyła się do zdziwienia „- A gdzieś ty to słyszałaś?” I nie czekając, aż sobie przypomnę, przeszła do ustalenia konkretów- gdzie i o której.

W drodze na spotkanie mój mózg skrupulatnie przeglądał nieodległą przeszłość. Gdzie ja to słyszałam? No, gdzie ja to słyszałam, bo że taka właśnie była ta prognoza, nie miałam wątpliwości.

Mam! Wieczorem słuchałam audycji sprzed dziesięciu dni,  przerwanej zapowiedziami  meteorologicznymi z 4 lutego.  Dziś walentynki. Może obejrzeć coś  lub wysłuchać, co pozwoli się tak pomylić. Zawsze to jakaś szansa.

Skomentuj

