PRAWDZIWE ODKRYCIE

4 Paźdź

Tegoroczną laureatką Literackiej Nagrody Nike została Bronka Nowicka. I choć to debiutantka, to w chwili ogłaszania werdyktu jej książka nie była mi już obca. Nazywam to tak enigmatycznie, bo trudno powiedzieć, że „Nakarmić kamień” przeczytałam. Jednak znałam fragmenty poematu, które Biuro Literackie umieściło na swojej stronie, gdzie często zaglądam i czasem kupuję -szczególnie chętnie w promocji, a takie się tam zdarzają.

Osoba zwyciężczyni budzi ciekawość i nie pozostało nic innego, niż wrzucić nazwisko do wyszukiwarki. Kilka pierwszych stron to tytuły doniesień o werdykcie i relacji z uroczystości. Za to dalej już informacje sprzed „pierwszej niedzieli października”. Tam się dowiedziałam, że Bronka Nowicka jest reżyserką programu „Superniania” -tego z wszechmocną w sprawach wychowawczych Dorotą Zawadzką i zagubionymi w świecie dorosłych dziećmi. Wtedy dopiero odkryłam, dlaczego ten „format” w konwencji reality show, której nie znoszę, był zdolny mnie tak poruszać.

Jedna odpowiedź to “PRAWDZIWE ODKRYCIE”

Trackbacks/Pingbacks

  1. PRAWDZIWE ODKRYCIE | magdalena jankowska - blog na stronie - Październik 7, 2016

    […] Źródło: PRAWDZIWE ODKRYCIE […]

Skomentuj

