Spryłnie i łanio

20 Paźdź

Ja tam nie jestem czepliwa.Co to, to nie. Bo, czy choć raz powiedziałam o niej, że ma urodę niemedialną?- No, nie. Wcale nie jestem za tym, żeby na wizję wpuszczać tylko chude. Czy jej wypomniałam, że najpierw była od spraw kulturalnych, a teraz jest od kulinarnych. Nikt mi tego nie zarzuci. Czy się doczepiałam jej łatwych pieniędzy . Nigdy i jeszcze wierzę, że się potrafi nimi dzielić z potrzebującymi. Ani słowa nie pisnęłam nawet wtedy, kiedy wspierała swojego młodszego przyjaciela przed kamerami, a na ekranie te wzmacniające gesty wyglądały dwuznacznie albo przynajmniej głupawo.

Jednak teraz się przyczepię. No, nie mogę inaczej, kiedy tego słucham. Po co ty, kobieto, z takim rozmawiasz – mam ochotę wołać w stronę radia . Toż po pierwszej odpowiedzi, powinnaś mu się kazać zamknąć i nie udawać eksperta . Już on się zna na jarzynach i owocach. Już on umie poznać, które świeże. : Świeże, to świeżo zerwane”. – mówi. A wszystko to razem wypada jak na bilbordzie tej samej kampanii – spryłnie i łanio.

Skomentuj

