TO JESTEŚMY PO JEDEN

22 List

Nigdy nie skarżyłam się na brak równouprawnienia, choć – jak sobie teraz uświadamiam – coś mnie w tej kwestii uwierało, tylko nie miałam czasu, siły, a może dostatecznego impulsu do zajęcia się walką. Ale kiedy ktoś inny zrobił coś dobrego w tej sprawie, ogromnie się ucieszyłam.

Tak, to media zawalczyły o ten parytet. Osiągnęły to przy użyciu niezwykle dyskretnej broni pod nazwą TENA Men. I tak po nietrzymających moczu kobietach, zjawili się mężczyźni z tą samą dolegliwością. A jej częstotliwość – podobnie – została ustalona w wielkościach matematycznych – jeden/na na sto…

Teraz reklama po równo obrzydza mi obydwie płcie, za co się karcę w duszy, bo człowiekiem jestem i nic, co ludzkie…. Jednak wreszcie czuję, że jesteśmy po jeden.

Przepraszam, że jesteśmy równi.

Skomentuj

