CZY TO JEST DOBRA ZMIANA?

9 Sty

Mam Was, Drodzy Czytelnicy! Pewnie spodziewaliście się narzekań na… wiadomo kogo. Tymczasem ja te „latające słowa” – bo już chyba można przyznać im ten status – wykorzystam dla zupełnie innych celów.

Dzień po oktawie Nowego Roku mam  jeszcze ochotę  spojrzeć na ten, który minął, a nawet spojrzeć dużo głębiej. Wszystko zaś będzie dotyczyło wyłącznie książek.W 2016 pracowałam nad nową i stanęłam przed wyborem okładki. Jeden projekt był ascetyczny w formie i kolorze, drugi barwniejszy i zdobiony reprodukcją obrazu. Do tej chwili odczuwam ciężar decyzji, która wcale nie daje pewności, że jej nie będę żałować. Więc pozostaję w rozterce – iść za zmianą, która się częściowo dokonała, czy trzymać się początkowej estetyki.

Proszę, rzućcie okiem na tę z 2015 r:

Podobny obraz

Tak wyglądała poprzednia:

Znalezione obrazy dla zapytania magdalena jankowska dobierany

A tak się prezentowały te wszystkie z czarno-białej serii.

Jankowska Magdalena - Skrzyżowanie

Salon mebli kuchennych, 2006, wyd. 1 (poezja)

Znalezione obrazy dla zapytania magdalena jankowska dobierany

Znalezione obrazy dla zapytania magdalena jankowska dobierany

Znalezione obrazy dla zapytania magdalena jankowska dobierany

Znalezione obrazy dla zapytania magdalena jankowska dobierany

Ot, i cała zmiana, którą chciałam pokazać. A mimochodem zapewne się ujawni, jakie zmiany zaszły we mnie od początków prowadzenia blogu – nauczyłam się szukać tematów zastępczych, które jakoś tak łatwo  kierują człowieka ku autoreklamie.

Skomentuj

