ODROCZONY ZYSK

14 Lu

Walentynki. Cóż mnie obchodzić to święto dla młodych  i uprawiane w tym dniu obrzędy?Jeszcze do niedawna tak sobie myślałam, aż nauczyłam się czerpać profity z dnia zakochanych. Wystarczyło, żebym znalazła właściwą postawę. Żadnego oczekiwania dowodów na… Żadnych nadziei, że…

Jedynym warunkiem sukcesu jest tu cierpliwość, a jak człowiek żyje dostatecznie długo, to się w nim zgromadzą stosowne pokłady. dzięki wyczerpaniu  sił stajemy się  łagodniejsi, co z nas czyni ludzi łatwiejszych do zniesienia, podobnie jak dla nas – każde oczekiwanie.

Już jutro, po całej walentynkowej celebrze, pójdę sobie do sklepów, a tam będą na mnie czekały kwiaty. Już przecenione, ale jeszcze raźno trzymające swoje główki pod wczorajszym sztandarem. Czerwonymi serduszkami będą się do mnie wdzięczyły różnej wielkości bombonierki. Nastanie czas mojej fety, która może potrwać  i do końca tygodnia..

Zrobię sobie długie komercyjne święto, bo nie muszę, jak młodzi idealiści,  wierzyć w jego głębszy sens. .

Skomentuj

