NA STRONIE

28 Mar

Który

Który mi się objawiłeś

w momencie tęsknoty za więzią

z innymi

 

Który swoim zainteresowaniem

miałeś otaczać

pojedynczego człowieka

 

Który miałeś brać

pod swoją obronę

zagrożone wartości

 

Który wydałeś mnie na pokuszenie

„lansu” i załatwiania własnych interesów

czemu się ostatecznie oparłam

 

Który tkwisz skromnie

pomiędzy pysznymi

w formie i treści

 

Który nie miałeś

prawie żadnych polubień

ani świetlistych promieni emoticonu

 

Modłę się tak do swojego bloga (odmienianego niczym bóg/Bóg).

Jednak przerywam swoją litanię, bo jak się okazało jest zupełnie fałszywa. Moje wpisy mają potężną moc. Mogą obalać i rozwalać. Aż sama nie mogę w to uwierzyć, będę zatem czekała dalszych potwierdzeń.

PS

Nigdy nie miałam na celu dokuczać nikomu korzystającemu z pomocy materialnej. Jeżeli kpiłam na  marginesie tych świadczeń, to wyłącznie z formy językowej, którą się  informuje o zaistniałym fakcie (został laureatem stypendium socjalnego) oraz przypisywaniu fałszywych zasług w trakcie ubiegania się o nie ( wielokrotny wolontariusz…itd.)

Skomentuj

